دانلود بازی گربه سخنگو خانگی Talking Ginger
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی گربه سخنگو خانگی Talking Ginger
نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 654
نویسنده : SINA

  دانلود بازی گربه سخنگو اندروید

بهترین بازی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی سرگرم کننده گربه سخنگو تجربه گربه داری خانگی را در اندروید تجربه کنید و لذت ببرید؟این بازی را دانلود کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

Talking Ginger توانایی نگه داری یک گربه خانگی و انجام بعضی از کار های آن را دارید؟ در این بازی شما باید یک گربه ملوس خانگی را نگه داری کنید و به انجام برخی از کار های مانند مسواک زدن بپردازید .علاوه بر این شما باید تمام کارهایی که برای نگه داری یک گربه خانگی نیاز دارید را باید انجام دهید.این بازی از گرافیک بسیار بالا و مناسبی برخوردار است و امکانات کنترلی جالبی در ان تعبیه شده است.

 

Talking Ginger

 

بازی گربه سخنگو

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۳۳٫۲۸ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی ارایش گربه, بازی اندروید گربه, بازی بزرگ کردن گربه ها, بازی پرورش گربه, بهترین بازی های اندروید, دانلود بازی تربیت گربه, دانلود بازی سرگرم کننده, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی گرافیک بالا, دانلود بازی گربه دختر, دانلود برنامه گربه سخنگو, دانلودها, سرگرمی جدید برای اندروید, نرم افزار گربه حرف زن در اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: