دانلود بازی اتومبیل سواری در جزیره Beach Buggy Blitz
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی اتومبیل سواری در جزیره Beach Buggy Blitz
نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 494
نویسنده : SINA

  دانلود بازی جدید ماشین سواری ۲۰۱۳

بازی ماشین

 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری در اندروید هستید و می خواهید تجربه ی متفاوتی از بازی های اندروید داشته باشید این بازی را دانلود کنید! شما در یک جزیره ی خاکی زنگی میکنید و پسر بچه ای که شخصیت اول بازی را اجرا میکند عاشق ماشین سواری در جزیره است . جزیره ای که درارای خانه های گلی و جنگل های انبوه است.دز این مجموعه میتوانید در این جزیره به گش تو گزار بپردازید و موجودات خطرناک آنجا را که مانع شما میشوند از سد راه بردارید.

در این بازی از ویژگی های جالبی مانند نیتروژن و امکان سفارشی کردن ماشین ها وجود دارد که در کنار ویژگی های مناسب ان بهره برده شده است.

Beach Buggy Blitz

 

بازی اتوموبیل 2013

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۴۱٫۶۵ مگابایت




:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندرویدها, اندرویدکده, بازی جمع کردن امتیاز, بازی رالی در جزیره, بازی سرگرم کننده, بازی ماشین برای گوشی, بازی ماشین سواری, بازی ماشین سواری خفن, بازی ماشین سواری نیتروژن, بازی ماشین نیترو دار, بازی ماشین و رالی, بهترین بازی ماشین, بهترین بازی های اندروید, دانلود بازی, دانلود بازی 2013, دانلود بازی جدید, دانلود بازی رالی, دانلود بازی ماشین, دانلود رایگان, ماشین سواری, ماشین های 2013 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: