پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی تیکن
نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 500
نویسنده : SINA

  دانلود بازی تیکن اندروید ۲۰۱۳

بازی تیکن اندروید

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Tekken Card Tournament 1.009 بازی مبارزه در خیابان ها این بازی از آن دسته بازی هایی میباشد که در کنسول های مختلف از طرفداران زیادی برخوردار میباشد شما در هر مسابقه میتوانید افرادی را برای مبارزه با خود و افرادی را برای مبارزه با دیگران انتخاب کنید. دارای چندین شخصیت میباشد که همه ی آنها از اسطوره های بزرگ جنگ محسوب میشوند . هر کدام درای ویژگی  هایی و ضربات نهایی هستند .
مسابقات تیکن CARD  ویژگی های خیره کننده و بازیکنان با تصاویری ۳D یباشد ،بازی در همان ابتدای استارت هیجان و سرگرمی را برای شما به ارمغان خواهد زد.بازی در سال ۲۰۱۳ در خیابان های شهر برگذار میشود که یک واقعیت را به تصویر خواهد کشید.

 

دانلود بازی تیکن Tekken Card Tournament 1.009

 

بازی تیکن اندروید

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۱۰ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی تیکن 2013, بازی تیکن اندروید, بازی تیکن برای موبایل, بازی تیکن جدید, بازی مبارزات تیکن نسخه اندروید, بهترین بازی های اندروید, تصاوير 3D, دانلود بازی, دانلود بازی 2013, دانلود بازی مبارزه ای, دانلود بازی موبایل, دانلود رایگان, دانلود رایگان بازی takan, دانلودبازی سه بعدی, مبارزه در خیابان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: