پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی سرگرم کننده قطار Track My Train
نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 655
نویسنده : SINA

  دانلود رایگان بازی جدید اندروید

دانلود بازی قطار Track My Train

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Track My Train در این بازی شما هدایت کننده قطاری در مسیر های گوناگون می باشید.این بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور به گونه یا میباشد که در طول مسیر ذهن شما را برای سرعت  و پیدا کردن مسیر همچنین شرایط مسیر را به کار میگیرد. در طول مسیر های مختلف بازی شما را با خطراتی روبه رو می کند که شما به هر نحوی که شده باید آنها را پشت سر گذاشته و به مقصد برسید. در طول مسیر می توانید برای هر جاده آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و در آن گوش دهید تا بیشتر ای بازی لذت ببرید . این بازی فکری می توانید شما را مدت ها سرگرم خود کند.این میتواند یک تجربه در بازی برای شما باشد . پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید.این بازی اماده ی دانلود رایگان برای تبلت و گوشی های اندرویدی است.

 

Track My Train

 

بازی جدید Track My Train

 

دانلود رایگان بازی اندروید قطار

 

بازی قطار Track My Train
دانلود رایگان بازی با لینک پر سرعت

حجم: ۵ مگابایت 

 
 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید, بازی تبلت, بازی ریل سازی برای قطار, بازی قطار سواری در اندروید, بازی معتاد کننده, بازی هدایت مسیر قطار, بهترین بازی های اندروید, تبلت اندروید, دانلود ازی سرگرم کننده, دانلود بازی, دانلود بازی 2013, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود بازی تبلت, دانلود بازی جدید, دانلود بازی رایگان, دانلود بازی فکری, دانلود بازی قطار, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی کم حجم, دانلود رایگان, دانلود رایگان بازی, گوشی های اندرویدی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: